VIVA LAS VEGAS!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu VIVA LAS VEGAS!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

VIVA LAS VEGAS!!!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

10 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

hellllloooooooo folks!!!

vandaag vertrokken uit het stille en afgelegen dorpje overton..
en door gereden richting las vegas!

voor las vegas zijn we bij de hoover dam geweest ongeloofelijk.. wat GROOT! als je over de railing kijkt krijg je gewoon de kriebels in je tenen!
was gewoon helemaal geweldig!

en toen door naar LAS VEGAS!!!
daar zyn we nu eindelijk aangekomen..
wat je hier ziet, gaat boven alles! niet normaal meer.. eerst maar opzoek naar een motelletje en dan door de grote bekende straat heen lopen, dat was de planning indergeval..

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRR.....

inplaats van een afgekraakt motelletje, verblijft de bressers familie nu in het HILTON HOTEL!!
oohh het is helemaaal super super super.. we gingen onze kamer boeken, voor 1 nachtje, en we hebben een kamer voor 4 personen en dat is dan met 1 bed en een uitklap bank! dus wy super benieuwd wat voor kamer dat zou zijn..
nou we geloofde onze ogen niet!
het is gewoon een hele woonkamer me gehele keuken erin met bank( uitklapbaar) en een luxe stoel een kingsize bed en een bad apart, met een mega badkamer en aparte luxe douche, we wisten niet wat ons overkwam! dus hebben we nog maar een nachtje erbij geboekt omdat we dan hier even heerlijk kunnen relaxe voor dat we death valley in gaan.. want dat word wel een lange trip!

toen we onze ogen hadden uitgekeken zyn we lekker naar het zwembad gegaan.. wat ook mega was, er staan bbqe's waar je gwn op kunt bbqe bij het zwembad! kun je gewoon gratis gebruik van maken! ongeloofelijk..
Ohja voor jorn.. er is hier een fitnissruimte, en die is 24 uur per dag open! dus toch maar een dagje overvliegen? haha..

genoeg over het hotel, want ik kan er maar niet uitgepraat over raken..

na het zwemmen hebben we ons even lekker opgefrist en de famous street van las vegas ingegaan!
MEGA MEGA MEGA!!!!
overal shows, voor de famous belagio een fontein show.. al die lampjes, gebouwen , hotels, mensen op de straat.. gewoon allemaal BIG BIG BIG!!
de straat is denk ik wel 2 a 3 mile..

nu weer back in onze megaluxe hotelsuite, zyn we kapot.. onze zolen zijn uit onze schoenen en onze benen zwaar en moe!

dus wy gaan ons weer opladen voor morgen een nieuwe dag las vegas, en dan horen jullie morgen weer wat we nog meer hebben gezien!

SUPER leuk al de reactie's.. we krijgen ze zelfs vanuit bali.. helemaal geweldig..dat houd ons op de been om elke keer weer een verhaaltje te schrijven..
super leuk, en super bedankt,

met heel veel liefs ons

• 10 September 2010 - 08:10

Margo:

oeps ging effe fout , jee wat geweldig dat Hilton Sjiek sjiek sjiek zeg, ik zou gewoon wat langer blijven daar god weet wie je daar allemaal nog tekenkomt.
    super leuk jullie verhalen en foto's nog een fijne verdere reis en ik blijf jullie volgen groetjes aan allemaal en geniet ze nog

• 10 September 2010 - 08:52

Conny:

Maar ik hoor niets over hoeveel jullie gewonnen hebben aan de gokkasten????
    :-)
    Alleen maar verlies geleden dat geloof ik niet als je in het Hilton kunt gaan slapen!!!!
    Hoeveel foto's kunnen jullie trouwens tegelijk kwijt op deze site? En filmpjes, kan dat ook? of is er geen filmcamera mee?

Have fun!

Dikke kus van ons..
    xxxx

• 10 September 2010 - 10:03

Stefanie:

Hola!!
    super leuk om elke keer deze verhaaltjes te lezen!!!
    kei leuk wat jullie allemaal meemaken!!
    heel veel plezier nog, en blijven schrijven:D:D
    xx stefanie

• 10 September 2010 - 17:27

Martien:

Ha lui(tjes)
    Nee grapje jullie verdienen het,maar ben toch wel een beetje jaloers.
    Ik mag da toch????
    Fijne tijd samen
    Nie te veel alcohol margareth is slecht voor de loopbenen

grts van DEKLADLOPER.nl

• 10 September 2010 - 17:55

Eric:

hey Bresser'tjes,

Weer heel leuk om te lezen, jullie maken het allemaal toch maar mooi mee daar.. En idd een heel lekker hotel zo te zien.. Geniet er maar van en vergeet er niets van haha..

Grtjs Eric x

• 11 September 2010 - 03:21

Suzan:

Hai levens genieters,

Ja ja Hilton Hotel????
    Ik zie alleen fotos vd receptie, en de loop hal.
    Waar zijn de fotos van die super mooie kamer.
    Willen we ook van binnen zien hoor.....Ik ben niet nieuwsieger, wil het alleen zien HHHHiiii
    Weet ik voor straks waar de Villa in Bali aan moet voldoen. Haaaaa
    Geniet er samen intens van, en wie niet waagt, die niet wint.
    Dus misschien KASSA.
    Ik hoor het wel, of het gelukt is of bankroet.

Liefs van uit een heerlijk zonnig Bali.

Suzan.

• 11 September 2010 - 07:52

Ingrid:

Hey Familie,

Daar heeft suzan wel een punt...Hilton Hotel ...receptie en dan vragen:Where can we find a cheap hotel?hihi

En wat betreft het gokken,lukt het niet... dan moeten jullie maar denken:Geen geluk in het spel dan hebben jullie geluk in de liefde...en dat hebben jullie!!!

Have Fun!!!
    Lieve Groetjes,