VIVA LAS VEGAS PART 2!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu VIVA LAS VEGAS PART 2!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

VIVA LAS VEGAS PART 2!!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

11 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

hello mates,

vandaag een heerlijke rlx dag gehad:D..
s'morgens lekker wat gaan ontbijten buiten de deur! in een heel vrolijk tentje dat 24 uur per dag open was..
daar zaten ze om 10 uur in de ochtend al aan de coctails.. :O dat konde we niet geloven, allemaal aan de bloody mary.. komen wy aan als hollanders, doe ons maar gewoon melk en koffie:), de maaltijd zelf was ook een beetje overdreven, van de omelet van papa konden we met zn 4e van eten! maar hopakee hiereen zn eige bord met eten! dus veeeeel en veeeelste veeeel!

daarna heerlijk terug gegaan naar het hotel, waar mama en ik heerlijk aan het zwembad gingen rlxe en papa en sander zyn naar auto's weze kijken die je hier in de omgeving kon kopen!

verder onze dag vervolgd by het zwembad.. HEERLIJK:D!
het was veel te warm om stil te ligen dus om de 5 min water in water uit! haha:D

rond een uur of 7 hebben we ons lekker opgefrist en de auto gepakt en naar het stuk gereden waar we gister gebleven waren want we hadden gister nog niet alles gezien.. maar wy dachten van als we gaan lopen halen we het hotel niet meer als we terug moeten.. we wilde naar bezienswaardigheden kijken in verschillende hotels, bleek dat alles dicht was, dat was wel balen:(

na alles nog een keer goed in ons opgenomen te hebben zyn we terug gekeerd naar het hotel.. want we hebben morgen weer een lange reis voor de boeg..

wij gaan ons nu weer opladen.. goedemorgen voor jullie.. en tot snel weer!

ps. voor de ochtend lezers.. onze berichtjes waren deze 2 dagen wat later omdat wy ook wat later naar bed gingen.. exuses:P haha

heel veeel liefs vanuit het prachtige amerika:D

• 11 September 2010 - 17:28

Chris :

Heeyy Alex, Margareth en kids,
    Wat leuk zeg, om jullie verslagjes te lezen. En zo te merken is het helemaal top daarzo. Dus geniet ervan.
    Enne, in conditie blijven ja ! We gaan nl. KNLTB-en heb ik begrepen. Met een leuk teamke (oa. jullie 2), dus bij thuiskomst staan er beslist ook hier weer leuke avondjes te wachten.
    Nogmaals, geniet nog van jullie fantastische reis.
    groetjes Chris en Antoinette