on tour on the bike! - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu on tour on the bike! - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

on tour on the bike!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

20 September 2010 | Verenigde Staten, Santa Barbara

hay guys!

hier in het nu eenmaal zonnige amerika.. is het geweldig en gaat alles goed!

vandaag zijn we vertrokken uit san simeon en door gereden naar santa barbara..

meteen toen we daar aan kwamen naar een leuk hotelletje gezocht aan het strand, ook dit keer meteen gevonden.. het heeft een beetje een mexicaans uiterlijk, heel erg gezellig!

toen even wat gaan drinken en hebben we fietsen gehuurd.. we zijn heel de boulevard afgefiest en toen de pier op gegaan.

eenmaal op het uit einde even gestopt om van het uitzicht te kunnen geniet.. staat daar een groepje belgse jongens te voetballen.. de bal ontglipte hun, en papa wilde hem even stoer terug schoppen, en wat denk je.. hy raakt 1 bal aan, en hy beland meteen in het water..
van de punt van de pier af dus ook nog kei ver van de kust af!
Bedankt eh!! maar er schoot al snel een americaan te hulp die het water in sprong en hem ging halen..

wy bedankt en aangefiets..
daarna zijn we even het centrum door gefiets en allemaal leuke winkeltjes gezien!

de fietsen terug gebracht en lekker ergens wat wezen drinken, en met een shuttel naar het centrum..kosten 1 dollar met zn 4e dus dat was geen geld!

daar wat rond gelopen en toen een guess winkel in gegaan.. waar ik grote inkopen heb gedaan:D!

toen nog even een lekker klein hapje gaan eten, en terug gegaan naar het hotel! nog even tv gekeken en een boek gelezen!

dus wij gaan nu onze ogen sluiten.. en dan horen jullie morgen weer van ons!

heel veel liefs ons

• 20 September 2010 - 07:53

Eric:

hele leuke foto, vroegen ze niet of je nog een 'klein' stukje naar achteren wilde gaan haha..

Dus Alex wilde even laten zien dat hij prof was....

Was weer een leuk verhaaltje,

Grtjs ons x

• 20 September 2010 - 11:11

Ingrid:

Hey wereldreizigers,

Ochoch jullie maken toch ook van alles mee,zie het al helemaal voor me,jammer dat we daar geen foto van hebben hihi.
    De laatste dagen nog even flink inkopen,zodat de koffers weer goed gevuld zijn voor de terugreis....pas op voor overgewicht van de koffers,zou jammer zijn als je het daar moet laten!!!anders trekken jullie gewoon 5 setjes over elkaar aan(merken ze niks van,die Amerikanen hebben toch allemaal BIG SIZE hihi)
    Veel plezier nog en geniet van de laatste dagen daar in de STATES.
    Lieve groetjes,
    Ingrid

• 20 September 2010 - 13:55

Lian:

Hey alex,

Ik dacht dat een quad problemen gaf! Maar met een fiets gaat het ook niet zo soepel haha.
    Zorg dat de laatste dagen probleemloos verlopen en dat jullie alle vier heelhuids terug keren!:)

Enjoy Lyke

• 20 September 2010 - 18:23

Pa & Ma:

Hallo kids
    Ben net ook even in de stad geweest, en ook gelijk even de pier op gelopen, dat je daar met de auto op mag zeg dat is gaaf.Maar goed dat jullie niet met de auto zijn gegaan, want als er al een bal ingaat!!!!!!! Zien we en kletsen we vanavond nog even?? liefs xxx
    Problemen met de fiets gehad Alex ??

• 20 September 2010 - 21:23

Caren:

hey familie,wat n leuke foto!!!!!
    En wat n leuke fietsen,
    met die mandjes, ha ha