relax dagje.. - Reisverslag uit Overton (historical), Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu relax dagje.. - Reisverslag uit Overton (historical), Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

relax dagje..

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

09 September 2010 | Verenigde Staten, Overton (historical)

hello mates,

hier weer een berichtje uit het mega zonnige amerika!

we waren vandaag weer vroeg wakker, en omdat de oude knooke pijn in zn lijf hadden zyn zn gaan hardlopen, mama helemaal in tenu ( wat ze van matien en conny had gekregen ), en sander en papa in zwembroeken er achteraan..
ik ben heerlijk naar het zwembad gegaan omdaar even een baantje te trekken.. maar het was veel en veel te koud.. dus alleen mn voetjes hebben wat gezwommen..

daarna zijn we naar lake pawell gegaan, waar we de dag van te voren ook al waren geweest. daar heeft sander een jetsski gehuurd voor 2enhalf uur.. was wel heeel erg gaaf.. er was bijna niemand op het water omdat het geen hoog seizoen meer was en het weer niet egt mee zat ( 38 graden) dat is voor de mensen hier koud:P haha di zyn hardstikke gek.. wy zweten ons kapot! haha..
mama en ik zyn lekker op het strandje gegaan om daar een beetje kleur op te doen.. nou ik kan je zeggen.. ik ben van top tot teen verbrand! ze lachen me uit omdat ik een zonnebril in mn gezicht heb staan..
allemaal omste buurt op de jetski, was helemaal geweldig!

toen zyn we verder gereden richting las vegas.. we waren van plan om maar 200 kilimeter te rijden vandaag maar we zitten nu 70 kilometer van las vegas af! dus tomorrow is het.. LAS VEGAS HERE WE COME!!

we hebben nu weer lekker een hoteletje kunnen vinden, en hebben lekker gegeten in een restaurantje sugar.. egt amerikaans, zo op zn grace.. alleen dan met sportatribute aan de muur..

wy gaan nu onze oogjes dicht doen..
en dan spreken we jullie morgen weer..

wens ons succes want morgen is het gamble gamble gamble.. ( geintje! )

liefs xx de bressertjes!

• 09 September 2010 - 06:57

Eric:

hoi hoi,

Met ouder worden komen de problemen he haha,
    Leuk, zon 'double sunglasses' na een dag mooi weer ...maar altijd nog beter als regen..

Niet al jullie zakgeld vergokken he

Grtjs ons x

• 09 September 2010 - 10:36

Michelle:

hello bressys,
    een dagje strand tussendoor is natuurlijk ook wel fijn. 38 graden is wel lekker:D veel plezier vandaag ik LAS VEGAS!! liefs

• 09 September 2010 - 15:01

Ellen Donders:

Hoi Anouk en familie,

Wat een reis, helemaal geweldig zeg!! Maare niet alles opgokken hoor want in San Francisco hebben ze héééél vééél geweldige winkels, daar kun je zo lekker shoppen......
    Nou heel veel plezier nog en geniet ervan hé!

Ellen, Jos en de rest...

• 09 September 2010 - 16:16

Suzan:

Hai Luitjes,

Raar raar wie is dit JA SUUS uit Bali,
    Leuk om te lezen jullie belevenissen.
    Kun je na gaan als je ze mee maakt WAUW.
    Nog een hele fijne tijd daar, en maak ze niet te gek in Las Vegas.
    Want je moet straks nog naar Bali........HHHHHiiii

Groetjes en liefs van uit een heerlijk Bali.
    Suzan.

• 09 September 2010 - 17:20

Pa & Ma:

Wensen jullie veel geluk in Las Vegas, want dat hebben jullie wel nodig na die hectische start.Laat die gokkast (de eenarmige bandiet) maar ploffen. Mocht het te veel zijn , je weet maar nooit, je heb ons rekeningnummer.
    Liefs xxx

• 09 September 2010 - 18:47

Brigit:

Hello there in the states,

Nou zo te lezen hebben jullie het fantastisch,ook erg leuk om te foto,s erbij te zien. Goed bezig Meggie!
    Zo kunnen we hier in ons kikkerlandje toch een beetje meegenieten. Heel veel plezier en vele mooie belevenissen toegewenst. OH ja.......zet voor mij ook 2 euro 40 in als je toch in Vegas bent.

Groetjes xx Brigit