wat een dag, wat een dag! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu wat een dag, wat een dag! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

wat een dag, wat een dag!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

04 September 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

hello mates,

onze eerste echte dag, het was me wel een dag hoor.. we waren natuurlijk kei vroeg wakker omdat onze biologische klok nog op de middag stond.. dus we zaten allemaal al om 8 uur aan het ontbijt! en toen begon het allemaal hou je vast..
first off all moesten we terug naar alamo ( de autoverhuur)omdat mama de tickets voor de terug reis kwijt was.. bleek dus dat we die daar in hadden geleverd, omdat alles op een bladzijdestond omdat het een e-tickets was. eenmaal daar aangekomen werden we meteen geholpen! wat bleek nou, hun sturen elke dag de administratie naar florida, dus ons ticket lag in florida:P.. mar niet gevreest, we hebben meteen arke gebeld en de tickets worden nogmaals naar mijn email gestuurd om toch terug te kunnen vliegen:):D!!
nou dat was geregeld.. op naar HOLLYWOOD!
we zijn meteen naar het hollywoodsign gereden, maar dat doe je dus niet zomaar.. we hebben wel een uur rond gereden om een goede spot te krijgen van het hollywoodsign, maar we hebben het!:D
daarna wilde we lekker ergens wat gaan eten, maar papa moesten de banden nog op pompen ( voor eric) van de buick cxl 3.6.. toen papa een stukje van de stoep raakte.. eerst helemaal niks in de gaten tot dat we allemaal gesus hoorde.. en ja hoor eerste dag en onze band was al kapot! konden we WEER terug naar de auto verhuur..
daar aangekomen, konden we dus een andere auto uitzoeken, maar dat wilde papa niet! omdat we al zoveel bij hadden betaald wilde we geen andere.. dus ging de manager op zoek naar een buick.. en ja hoor der kwam er net een binnen rijden! dus nu hebben we dezelfde auto alleen dan een andere kleur! ( van taupe naar silver):P
uiteindelijk weer terug naar hollywoord gereden en ja hoor.. daar liepen we eindelijk.. ( 3 uur later) op de walk off fame! GEWELDIG!
ik heb meteen mn favo artiest gezien.. HANNA MONATANA!!!:D:D oftewel, miley cyrus..
Sander en ik zijn daarna madame tusseau in gegaan.. dat is zo raar.. zo echt!
daarna wilde over sunset blv. heen gelopen bleken we aan de verkeerde kant gezeten.. dus we gaan vandaag nog een poging wagen.. het zelfde geld voor beverley hills want het was al donker voordat we er waren!
en s'avond zijn we gezellig nog even naar santa monica gegaan.. met de standaard kermis op de pier! super super super:D!
en daarna weer lekker ons bedje ingedoken, want het was inmiddels alweer 22.00:d

we gaan nu weer stoppen want we gaan vandaag is kijken wat de dag ons brengt!

super leuk alle reacties! :D:D

heel veel groetjes..kusjesss(K)
ons

• 04 September 2010 - 16:04

Michelle:

Nou, jullie hebben al heel wat meegemaakt zo voor de eerste dag! Het klinkt allemaal wel heel erg leuk:D Hollywood! Vandaag ook veel plezier en hopelijk zitten jullie vandaag wel meteen aan de goeie kant! liefs en ook de groetjes van de rest van de familie

• 04 September 2010 - 16:27

Eric V:

hele leuke auto haha..

maar het gaat goed, jullie zitten al bijna in het ritme dat wel alles goed gaat..

grtjs en nog veel plezier.

kus ons

• 04 September 2010 - 17:49

Pa & Ma:

We wisten het wel, als mama en papa (opa en oma) er niet bij zijn loopt alles mis. Zijn benieuwd wat voor verhalen ons nog te wachten staan.Jullie hebben trouwens nog de groeten van dat kleine manneke op de hoek bij ons.
    Groetjes en liefs en geen gekke dingen meer hoor !!!
    xxx

• 04 September 2010 - 18:03

Pa & Ma:

Net jullie sms bericht binnen gekregen. Dus Sander het werkt wel. Hou trouwens samen met Anouk die oudjes goed in de gaten anders zie we jullie voorlopig nog niet terug.xxx

• 04 September 2010 - 21:12

Jan En Franca:

hallo allemaal.
    net pas jullie site ontdekt.leuk om te lezen wat jullie daar allemaal meemaken,maar helaas kunnen wij het verder niet volgen,omdat ook wij morgen vertrekken naar de zon.wij wensen jullie heel veel plezier,en geniet met volle teugen.xxx