daar zijn we dan! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu daar zijn we dan! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

daar zijn we dan!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

03 September 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

hello everybody,

vanochtend om 5 uur opgestaan, en alle laatste spulletjes gepakt..
afscheid genomen van de thuisblijvers:(.. toen stonden opa en oma op de stoep om ons naar het station te brengen.. daar vertrok de trein om 06.17! op schiphol aangekomen ging alles heel snel.. we konden meteen onze bagage kwijt.. en zaten er dit keer niks overheen! dat is vooral voor mama een wonder:P
even nog wat gedronken en toen het vliegtuig ingegaan.
we zijn netjes optijd vertrokken, en hebben om precies te zyn er 10 uur en 20 min over gedaan.. dus dat is nog redelijk snel, soms wel een beetje turbulensie gehad.. verder een goede vlucht gehad!
en uiteindelijk daar waren we dan om 12.31 landen we LA AIRPORT!!!!
we waren er.. en voor dat je dan nog eens door de paspoort controle heen bent.. pffff dat was ook een hele rit!
toen op naar de auto verhuur.. bleek onze auto die we in nederland hadden gehuurd veel te klein te zijn.. dus hebben wat bij betaald voor een grotere.. en dat was ie ook, en LUXE.. we voelde ons in een klap allemaal divas's! op naar venice beach!!
aangekomen by hotel erwin, werden we op onze wenken bedient, de auto werd voor ons weg gereden en de bagage wel uit de auto gehaald!
daarna lekker naar venicebeach gegaan om lekker even wat te gaan eten, wat een mensen zeg.. niet te geloven.. niets is gek genoeg!
maar we waren allemaal heel erg moe.. dus liggen nu lekker allemaal in ons bedje.. op lokale tijd hier 20.00 hahaha..

dus wij gaan nu weer afsluiten en we vertellen morgen weer verder!

de liefste groetjes vanuit het geweldige LA

• 03 September 2010 - 12:28

Pa & Ma:

Fijn te lezen dat alles naar wens is gegaan. We blijven het natuurlijk volgen en geniet er maar van.Heb je mijn bericht op jouw vraag i.v.m. de ontvangst van de mail nog ontvangen ? Groetjes en liefs xxx

• 03 September 2010 - 14:27

Margo:

hallo luitjes wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nu maar genieten van al het moois plaats eens een foto als dat lukt?

• 03 September 2010 - 16:51

Eric Valentijn:

hello folks,

Leuk om te lezen dat alles goed is gegaan.. Ben benieuwd naar het merk en type auto dat jullie nu rijden. En uiteraard ook naar wat jullie allemaal weer mee gaan maken haha.

Nog veel plezier.

Grtjs ons xxx

• 04 September 2010 - 08:23

Conny:

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan ...en dat ik je zo een beetje in de gaten kan blijven houden..je blijft natuurlijk mijn kleine zusje!
    :-)

Have fun allemaal...kus van ons xxx

• 04 September 2010 - 11:28

Michelle:

hello family bressy in the states,
    Nice to hear dat alles goed is verlopen!! Ben al benieuwd naar jullie volgende verhaal! Have fun, liefs x