become a moviestar! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu become a moviestar! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

become a moviestar!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

05 September 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

folks!

vandaag heel de dag in het park universal studios geweest.. dus vandaar maar een heel erg kort verhaaltje, want vandaag zijn er niet zown spannende dingen gebeurt!

het park is wel geweldig, die atracties zijn hier dus egt atracies!! GEWELDIG:D:D:D..

s'avond lekker wat weze eten in een klein restaurantje, heel erg gezellig en nu liggen we lekker in ons bed!

En morgen gaat de reis egt beginnen, dan gaan we naar een ander stadje!
we zijn allemal erg benieuwd waar we morgen terecht gaan komen.. maar dat hoop ik jullie morgen weer te kunnen vertellen!

tot morgen weer!

liefs xx ons

• 05 September 2010 - 09:48

Lian:

Hoi daar, zit vandaag voor het eerst jullie site te lezen en lees dat jullie al heel wat hebben meegemaakt!! Echt geweldig, geniet er van en zijn benieuwd naar de volgende story.
    Groetjes ons

• 05 September 2010 - 15:35

Jorn:

hee vakantiegangers!
    wat een verhalen allemaal en jullie moeten nog 19 dagen:p haha nog heel veel plezier en niet te gek he! groetjes ook van de rest xxx

• 05 September 2010 - 20:59

hee wat leuk een keer iemand anders verhaaltje te lezen!!:D
    super leuke verhalen... ben jaloers!!!
    maak er nog wat van en nu lees ik lekker elke keer de verhaaltjes :D

xx stefanie!