langs de kust! - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu langs de kust! - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

langs de kust!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

18 September 2010 | Verenigde Staten, San Simeon

dag dames en heren!

Sander een keer aan het woord haha:)

vandaag hebben we een lekker rustig dagje gehad. opgestaan met een heerlijk vers bakje koffie die mama had gezet, daarna wezen ontbijten was erg lekker! toen de spulletjes bij elkaar geraapt en weer op reis gegaan. we hadden iets moois gelezen in het reisboek over strand met watervallen dus dat leek ons wel iets! wij gestopt bij het park (dachten we) ik denk dat we wel 3 kilometer hebben gelopen, berg op en af. eenmaal aangekomen was het een kleine waterval en geen strand, haha we zaten fout:)nog even een bakje koffie gedronken, nog een keer in het boekje gekeken en naar het goede plekje gereden. was super mooi hele hogen golven die mooi tegen de rotsen aan klapten. er trouwden zelfs een stelletje! even lekker op het strand gezeten en weer doorgereden. onderweg zijn we nog heel veel zeeolifanten tegengekomen, was erg leuk om te zien! nog even naar het kasteel van de krantenmagnaat Hearts gereden maar er was alleen maar een bustour die er toe leiden dus dat hebben we niet gedaan. we zijn toen een lekker hotel gaan zoeken, nog even bij het strand gekeken en met anouk nog even wezen zwemmem in het zwembad. daarna lekker opgefrist en heerlijk wezen eten. we hebben toen ons hotel weer opgezocht en in ons bedje gaan liggen. wij zeggen welterusten en slaap lekker! groetjes vanuit Amerika

• 19 September 2010 - 10:53

Stefanie:

wauw jullie maken het ook mee hé, lange jongens, zeehondjes, zeeolifanten?? haha
    leuke verhaaltjes!! :D
    XX

• 19 September 2010 - 12:21

Pa & Ma:

Noem dat maar een rustig dagje, 3 kilometer heen en 3 kilometer terug, bergje op en bergje neer.We zijn er trouwens al een beetje aan gewend dat jullie wel eens fout zitten. Zou ons niks verbazen na diverse uitglijders, als jullie donderdag te laat op het vliegveld staan, en mocht ik het fout hebben jullie in het verkeerde toestel zitten. Over een paar uurtjes staan jullie weer op, dus een fijne dag gewenst en mischien zien we elkaar nog. liefs xxx

• 19 September 2010 - 20:19

Caren:

Geweldig, wat jullie allemaal doen!
    Ik zit iedere morgen bij m'n bakske koffie te genieten , net of ik t zelf ook meemaak!
    Kei leuk......
    xxxxx