van hot naar her... !! - Reisverslag uit Carmel-by-the-Sea, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu van hot naar her... !! - Reisverslag uit Carmel-by-the-Sea, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

van hot naar her... !!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

18 September 2010 | Verenigde Staten, Carmel-by-the-Sea

hello mates,

vandaag even lekker blijven liggen en beneden onbijt gehaald, dat moesten we beneden doen en boven opeten!
beetje raar maargoed, want ze hadden geen ruimte om tafeltjes en stoeltjes neer te zetten!

toen op ons gemak gedoucht en naar de boulevard gegaan, maar omdat het niet zo'n mooi weer was, was het wat minder... even er overheen gelopen en veel zeehonden gezien.. eentje was heel zielig die was gebeten door een haai!

toen de auto gepakt en naar de shopstraat gegaan.. maar dat was niet veel wel heel veel carnavals kleren of
voor hier " helloween ".. dus was wel leuk om te zien..
even lekker een bakje koffie gedronken en verder gereden naar monterey!
onderweg lekker gestopt bij een groente en fruit markt en daar heerlijk fruit gekocht!
was echt mega vers en heerlijk!!

toen door gereden naar monterey.. en daar alvast opzoek gegaan naar een slaap plaats, was pas 3 uur maar
dan konden we misschien savonds iets meer gaan onder nemen!

dat werd het dus ook niet want we zijn door gereden naar carmel!

onderweg heel veel mooie dingen gezien, en een hele mooie kust!

mega veel dure huizen en chique mensen eromheen..

toen toch maar weer door gereden want we wilden niet in het dure carmel slapen.. dus naar big sur gereden!

daar hebben we heerlijk mexicaans gegeten, en opzoek gegaan naar een motel.. maar geen succes, dus zijn we terug gereden naar carmel en vrij wel meteen een gevonden! en nog luxe ook..:D

met een mooie opnehaard en weer een klein keukentje.. jammer dat we morgen weer verder gaan!

wij gaan nu lekker onze oogjes sluiten..
en tot snel weer!

heel veel liefs ons

• 18 September 2010 - 06:54

Suzan:

Hai Genieters,

Was weer leuk om te lezen.
    En inderdaad lachen, ik zie het zo voor me. Met die Lange HHHHaaaa
    En de foto's erg leuk om te zien hoor.
    Is weer een meevaller.........dat jullie terug mochten met de boot HHHHHiiiiii
    Je netjes gedragen PPPPPffff
    Geniet heerlijk van al het goede en mooie daar.

Groetjes van uit Bali.
    Suzan.

• 18 September 2010 - 09:10

Eric:

hoi hoi allemaal, weer leuk om jullie belevenissen in Amerika te lezen.. Dan is het hier maar heel rustig.. Nog veel plezier en tot snel.

Hou het heel daar, grtjs Eric x

• 18 September 2010 - 10:41

Lian:

Hey Fam. on tour,

Het is effe geleden maar volg jullie nog iedere dag!
    Heel veel meegemaakt en gezien, daar zul je nog lang over na praten, net als wij 4jr geleden (bali) he Suuske?
    Hier loopt alles op rolletjes, je weet wel.
    Hoe is het op t sportieve vlak, hoor niks meer over het lopen haha.
    ps. De Buusjes spelen morgen de Finale.
    Geniet van jullie laatste 6 dagen!!!!!

XX ons

• 18 September 2010 - 19:43

Pa & Ma:

hoi,hoi
    Nadat we elkaar gezien en gesproken hebben heb ik eigenlijk niet zoveel meer te vertellen. Jullie gaan nu weer richting Los Angeles, wat betekent dat die prachtige reis van jullie op zijn eindje gaat lopen. Neem het er nog maar van en geniet en als je contact op neem mag je dat ook s,morgens doen voordat je op pad gaat dan hoef ik niet zo vroeg mijn bed uit ha,ha. groetjes en mischien tot morgen.xxx