aan de kust! - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu aan de kust! - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

aan de kust!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

17 September 2010 | Verenigde Staten, Santa Cruz

hello folks,

gister geen verhaaltje geschreven omdat internet het niet volledig deed,
dus konden we het verhaal telkens niet afmaken!
dus alnog hier het verhaal!

gisteren ochtend vroeg opgestaan en lekker ontbeten in het hotel!
toen lopend naar de pier 33 gegaan, want volgens mama en sander was dat een klein stukje..

nou was wel een klein stukje maar een hele steile klim!

eindelijk bij pier 33 aangekomen waren we natuurlijk veel te vroeg want onze boot ging pas om half 12 en wy waren eral om half 11..
dus nog even een bakje koffie gedronken en in de rij gaan staan!
voor dat we de boot opgingen werd van iedereen een foto gemaakt met als achter grond alcatras..
heel mooi hoor, maar wij maakte er natuurlijk een lachertje van!

eenmaal op de boot werden er een paar regels uit gelegt wat je niet mocht doen, zoals niet op de bankjes staan,
was overgens maar 10 minuten varen want het was 2 kilometer van de kust!
dus daar aangekomen ging iedereen al staan om van de boot af te kunne, ook een mega lange jongen.. dus werd er kei hard om geroepen..
alsjeblieft ga niet op de bankjes staan! dus die jongen keek heel raar en werd er geroepen eeh jij daar! niet op de bankjes staan maar
die jongen was gewoon zo lang, hy stond helemaal niet op een bankje!
dus iedereen kei hard lachen.. toen is hy maar snel weer gaan zitten, was wel heel erg zielig!

maargoed.. alcatras! wat een eiland wat eem eiland!
gewoon helemaal geweldig!
en wel zo interessant, we konden gelukkelig een tour doen met een nederlandse koptelefoon op!
dat was heel erg fijn, en konden we dus alles goed horen wat er allemaal gebeurt was en waar alles voor diende..

toen weer met de boot terug gegaan.. en nog even over de fishermans wharf gelopen voor we weer verder gingen met onze trip!
we kwamen langs een stel jongeren die een straat circus deden, dat was zoo mooi en leuk om te zien.. die zaten daar op
school en deden dat om de kost te verdienen om daar te kunnen leven.. nou ik kan je vertellen ze halen daar goed veel geld mee op!

toen nog even lekker een broodje vis gegeten, en terug naar de auto gegaan.. met de taxi:D!

heerlijk langs de kust naar santa cruz gereden.. en onderweg wat vaker gestopt als we een mooi stukje zagen!
uiteindelijk opzoek gegaan naar een slaap plaats en vrij wel meteen gevonden!
we zijn ook niet meer van de kamer af gekomen, sander en papa zijn eten wezen halen en hebben we lekker de final serie van grays anotomy
liggen kijken, toen gecrasht!

• 18 September 2010 - 09:18

Eric:

hey hallo,

Staat je goed Alex daar achter de tralie's haha. Leuk verhaal, ook van die jongen op de boot.. Moet lachen zijn geweest..
    Als ik ff tijd heb doe ik nog eens googlen op de plekken waar jullie allemaal zijn geweest.

Grtjs and Enjoy

Eric