2nd day in San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu 2nd day in San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

2nd day in San Fransisco

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

15 September 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

hallo everybody,

gister ochtend weer lekker opnagestaan na heerlijk te hebben geslapen! lekker een ontbijt op bed gkregen! hmmm dat was weer een keertje heerlijk, ook al was het ontbijt niet veel!

toen hebben we ons allemaal klaar gemaakt en zijn we weer richtn town gegaan..
daar eenmaal aangekomen ven snel de auto geparkeerd en naar de hop on hop off bus gelopen,:D
dar konden vrijwel meteen opstappen en zyn we naar fishermans warf gegaan.. heerl erg leuk en ook heel erg lekker!
hebben daar een groot broodje crab en garnale salade op! heerlijk:D..

toen rond gelopen door de fishermans warf heel erg gezellig! ook naar een gratis show gekeken was wel echt heel erg leuk!

oja even voor stefanie.. ik stond gister bij een groep chinezen en die waren ook kleiner dan mij moest meteen aan jou denken:D!

toen zijn we weer terug gegaan op de hop on hop off bus en die vent die verstonden we helemaal niet! ik had een lekkere banaan met chocolade gekocht maar die was nog bevroren, maar ik ben toch begonnen met hem op te eten en hoe:P.. ik zat van top tot steen onder de chocolade:P:D:D..

toen lekker in chinatown wat gaan eten.. omdat we toch nomaal voer naar binnen wilde krijgen.. nog even wat rond geshopt en rond gekeken..

toen maar weer richting hotel gegaan..
daar hebben we met zn 4tjes een spelletje gedaan.. ( Ja duizende) haha

toen nog even met opa en oma gekletst via de computer!

het is hier nu weer ochtend want heb gister niet geschreven omdat het gister best laat was geworden!

dus wy gaan nu naar alcatras, en verder met onze reis.. vanavond horen jullie de rest!

Oja, fotos plaatsen we er niet bij omdat we alles willen besparen voor thuis! we zullen morgen kijken of we vast 1 foto er op kunnen zette.. maar helaas meer niet! we houden het graag spannend voor thuis:D..

heel veel liefs ons..

• 15 September 2010 - 20:31

Stefanie:

haha kei leuk dat ook daar van die kleine chineesjes rond lopen.. volgens mij overal?? maargoed! heb je er toevallig ook een foto bij genomen????? :D zou leuk zijn haha!

xx

• 15 September 2010 - 22:14

Pa & Ma:

Ik vind wel dat jullie behoorlijk veel eten, dat wordt sonja bakkere bij thuiskomst. Kijk uit dat de celdeuren niet dicht vallen op alcatras. als je ergens ben zet er dan een huisnummer bij want een straat als marina blv is geloof ik wel een paar kilometer lang en dan krijg je er weinig kijk op.
    Maar ja kijk maar, ik merk het wel. Verder hier geen nieuws en mischien zie ik jullie nog. Liefs xxx

• 16 September 2010 - 02:30

SUZAN:

HAI LEVENSGENIETERS,

LEUK OM HET TE LEZEN VANUIT BALI. WAT HEBBEN JULLIE AL VEEEEEL
    GEZIEN..GEPROEFT..GETOURT..GESHOPT.. WAT EEN INDRUKKEN MAKEN JULLIE MEE ZEG !!!!
    KUNNEN JULLIE HET ALLEMAAL NOG WEL BOLWERKEN.
    NOU ZO TE LEZEN WEL ALS JE NOG KUNT KAARTEN HHHiiii

GENIET ER SAMEN VAN.