back to the real world! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu back to the real world! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

back to the real world!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

14 September 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

hallo allemaal,

vanochtend aangereden uit het stadje mariposa, waar we met geluk een motelletje hadden kunnen vinden!

weer eenmaal on the road, begon de lucht langzaam dicht te trekken, dus het leek wel elke keer als wy naar een grote stad rijden het bewolkt word!

maargoed, even onderweg een tussen stop gemaakt, om even snel een hapje te eten en te tanken, maar we vonden onze auto nog al smerig dus wy dachten we duwen hem ffe snel door de wasserette heeen.. nou ffe snel was in dat geval verkeerd uitgedrukt! :P
we moesten eerst binnen gaan betalen kregen we een code die we moesten intype, ging allemaal nog helemaal goed totdat sander de auto erin reed.. hoever moet je rijden? gaat het automatisch? nou nee.. sander reed door by groen en moest stoppe by rood logisch toch?.. maarnee hy reed te ver door waardoor er een KEI hard gezoem te horen was.. dus hy weer terug, weer een kei hard gezoem.. dat moest fout zyn! kwam er meteen iemand naar buiten gelopen om ons te helpen hadden we hem een beetje verkeerd staan maar de wasserette begon al met wassen dus telaat:P.. dus alleen de voorkant was niet schoon:D... daarna heel langzaaaaaaaaaaaaam door rijden omdat je dan door de blowers heen moet om droog te blazen, na goed 15 minuten kwamen we uit de wasserette, zo ffe onze auto gewasse:P:D..

toen op naar San Francisco.. wat een stad zeg.. je zag het op een afstandje al liggen! zo mega..
meteen doorgereden om de golden gate bridge te kunnen zien.. geweldig!

toen maar meteen opzoek gegaan naar een hotel om te overnachten..
dat ging toch niet zomaar.. we hebben wel 20 hotels gehad in de stad en alles was volgeboekt! echt niet meer normaal.. wy byna alle hiltons afgereden, allemaal vol! dus zyn we het maar ergens verder weg gaan zoeken, verder uit de stad! dus we zyn helemaal richting airport gereden, en daar hebben we dan een hotelletje gevonden ook wel heel luxe!
we kijken uit over de haven van san francisco, heel erg mooi.. en we krijgen morgen onbijt op bed, zat allemaal bij de prijs inbegrepen:D
hebben zelfs een openhaard op de kamer:D:D.. heel erg gezellig en knus.. en heerlijke bedden!

dus we zitten nu in san franscico aan de marine bij het airport.. we weten helaas niet de straat naam..

eenmaal uitgepakt en opgefrist zyn we terug gegaan naar de stad om wat te eten, even kwijlend langs de winkels gelopen en toen in chinatown wat gaan eten! heerlijk weer een beetje europees eten, gewoon op borden, met rijst inplaats van friet! en groenten!! want dat hadden we wel gemist na al die hamburgers!

morgen gaan we san fransisco helemaal verkennen!

wy gaan nu onze ogen sluiten, en dan horen jullie het morgen weer..

heel veel liefs from amerika!

• 15 September 2010 - 15:43

Pa & Ma:

Hebben jullie ondertussen al gesproken en gezien, dus we hebben eigenlijk geen nieuws. Wel een huishoudelijk bericht, de was is gedaan en gestreken en het gras is gemaaid,(hoezo vakantie)!!!
    Uit de papieren van de laptop ben ik niets wijzer geworden,alleen dat het een reparatiebon is.Je zie het wel als je thuis ben.
    liefs xxx