door de bomen het bos niet meer zien.. - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu door de bomen het bos niet meer zien.. - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

door de bomen het bos niet meer zien..

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

13 September 2010 | Verenigde Staten, Mariposa

hallo lieve vrienden!

vandaag een 'natuurlijk' leuke dag gehad!

we zyn vandaag pas laat vertrokken uit lone pipe, rond een uur of 10!
we zouden vandaag het yosemite park gaan bezichtigen..
maar dat was me wel een mega park!

moesten we weer entree betalen anders mag je er niet in, papa die kon er niet overuit, 27 jaar geleden reed je er zo doorheen.. tyden veranderen pap!

maargoed eenmaal in het park, wel miljoen bomen gezien.. en mooie afronden, soms wel een beetje eng!

er waren ook mensen die daar gingen klimmen en camperen, want camperen mag in amerika overal!

daarna zyn we naar glatsierpoint gereden, was echt heeel erg mooi! kon je zo al de kleine straatjes zien die door bergen heen liepen, en een waterval!
ook zag je daar heel veel kleine squrls( nee geen eekhoorns, want eekhoorns hebben hun staart omhoog en deze niet:P) was echt geweldig om allemaal te zien!

daarna doorgereden naar de mammoetbomen, die zyn egt GIGANTISCH!! wel heel erg mooi om te zien, voor mari en reni: we zyn by de boom geweest waar jullie onder door zyn gereden!:)

toen opzoek naar een slaap plaatje, we kwamen eerst uit in oakhurn maar daar zat alles vol of heeel erg duur! dus hebben we even snel mac gegeten en door gereden richting san francisco.. en uiteindelijk kwamen we het plaatsje mariposa tegen, waar we nu een heel leuk motelletje hebben gevonden! we gaan vandaag optyd slapen want we willen er morgen vroeg uit om optyd te vertrekken!

voor de mensen die zich afvragen of we wat hebben gewonnen, helaas we hebben niet gespeelt, Ja papa 1 dollar maar was meteen weg.. want omdat wy nog geen 21 waren mochten we niet stil blijven staan of kijken, heel flauw maargoed!
dus nee we hebben helaas niks! haha..

ennee.. we hebben elke keer in gegeven welk plaatje dat we sliepen hoor.. of willen jullie de hotelnaam weten?

heeel veel liefs! xx

• 13 September 2010 - 06:54

Conny:

pff. zit ik hier aan mijn burootje in Ehv na door een dikke mist hierheen te zijn gereden.. lees ik al die spannende verhalen..
    Denk dat ik maar eens ga kijken op vakantieveiling.nl of erniet een last miute reisje die kant op te boeken is!
    :-)
    Pas op daar voor overstekende beren!

xxx

• 13 September 2010 - 07:59

Eric:

hoi allemaal,

Weer leuk om wat te lezen, hotelnaam en of dat jullie wat gewonnen hebben hoeven we allemaal niet te weten, dat horen we wel als jullie weer terug zijn haha, maar was wel even leuk om jullie routepunten op google maps te bekijken.

Grtjs en geniet er nog van.

Eric

• 13 September 2010 - 11:15

Pa & Ma:

Hoi kids,

• 13 September 2010 - 11:35

Pa & Ma:

Hoi,hoi, ( fout opnieuw )

Om Conny te citeren, het is Maandagmorgen en ik zit aan de tafel met een kopje koffie jullie verslag te lezen en onze jaloersheid te verbijten. Eric kan dan wel zeggen dat hij niet alles hoef te weten, maar papa,s en mama,s (opa,s en oma,s)willen alles weten wat jullie daar uitspoken.Of jullie goed slapen,zuinig zijn,goed opletten en lief zijn voor elkaar. Maar alle gekheid op het bekende stokje, ook wij kijken naar street view op google maps en het zou leuk zijn de plaatsnaam en eventuele straatnaam te vernoemen dan kunnen wij daar ook een beetje rondneuzen en mee genieten van jullie trip.
    Groetjes,liefs en tot morgen xxx

• 13 September 2010 - 12:48

Margo:

Hallo Family B,

wat zullen jullie moe zijn als jullie weer terug in Nederland zijn wat een gereis zeg. Lijkt me kei vermoeiend maar wel heel leuk al die mooie natuur daar, heel apart denk ik.
    Gaat het met Alex z'n darmpjes allemaal goed, met zoveel eten moeten die ook wel een tik te verwerken krijgen niet.
    Nou ik hoop dat alles verder net zo lekker verloopt als tot nu toe en dat jullie allemaal maar weer gezond terug keren.
    Ik ga jullie nog verder volgen en hopelijk nog wat nieuwe foto's bekijken.
    PS zelf ga ik nu drie daagjes naar zee oooookk heeeeeel leuk hahaha.
    veel plezier doegg

• 13 September 2010 - 12:49

Suzan:

HAI LEVENSGENIETERS,

lEUK OM TE LEZEN DAT HET ALLEMAAL ZZZZZooooo TOPPIE IS.
    EN ALLES ZZZZooo ONTZETTEND MOOI DAAR.
    GENIET ER SAMEN VAN.
    EN MORGEN OP NAAR HET VOLGENDE.
    VOOR STRAKS TERUST.

LIEFS VAN UIT EEN HEERLIJK ZONNIG BALI,

SUZAN.

• 13 September 2010 - 13:29

Ingrid:

Hey Family,

Zo te lezen,vermaken jullie je nog steeds prima en maken iedere dag weer iets nieuws mee.
    En wij maar zwoegen hier!! ohh Alex: zag net je mannen hard werken hier in de buurt en heb ze alvast ingelicht dat het in Las Vegas niet gelukt was de jackpot mee te nemen dus ze niet op loonsverhoging hoeven te rekenen dit jaar!!! hihi.
    Ook ik heb geen idee hoe jullie route is en vind het leuk om te weten waar jullie ieder keer verblijven.
    Weet niet hoeveel foto's jullie kunnen plaatsen maar die mis ik wel een beetje.
    Geniet ervan want het is toch iets bijzonders zo met z'n alle op zo'n geweldige reis!!!

Lieve groetjes,
    Ingrid

• 13 September 2010 - 16:11

Gideon & Jolanda:

Hoi Amas,

het gaat jullie goed!Leuk om te lezen hoe het allemaal gaat...we willen zo terug:)
    Vegas, Glacier point en nu SF (kei gaaf ... Chinatown, Pier 39, The Golden gate...) en zij hebben iets mooiere stadhuis dan in Eindhoven ;)
    Schitterend, geniet met volle teugen met jullie vieren!!
    Groeten,
    Gideon & Jolanda

• 13 September 2010 - 17:23

Eduardo Alias:

tjonge jonge, niks gewonnen? moeten we denk ik alsnog een keertje terug met een aantal 40 plussers, die mogen kijken stilstaan en stilzitten, en ja ook spelen!! groetjes
    eduardo alias edfromson

• 13 September 2010 - 20:10

Brigitte:

hoi allemaal ben scha ndalig genoeg pas net het hele verslag aan t lezen wordt er jaloers van heerlijk allemaal wat een reis zoveel te zien en te beleven misschien dat wij het ook nog een keer meemaken wie weet maar super leuk op deze manier bij blijven van jullie belvenissen hoef je straks niet alles tig keer te vertellen. Bye the way (knltb is een feit ff tussendoor) Geniet er nog met volle teugen van en geniet vd zon want hier is t een drama. groetjes liefs van ons x

• 13 September 2010 - 20:10

Brigitte:

• 14 September 2010 - 21:41

Renie:

Hello there everybody

Nou ik ben jullie site is aan het bekijken en ben al uren aan het lezen, wat een avonturen, het zal wel geweldig zijn om dit allemaal weer te zien. Er zal toch wel het een en ander veranderd zijn, na al die jaren lijkt mij, b.v. Las Vegas zal wel veel spectactulairder zijn.Maar de natuur is nog het zelfde neem ik aan.
    Wensen jullie nog een fijne vakantie met veel leuke avonturen en kom veilig thuis.

Groejes Mari en Renie