van luxe naar hostel! - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu van luxe naar hostel! - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

van luxe naar hostel!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

12 September 2010 | Verenigde Staten, Lone Pine

haaay haaaay..

nou daar zyn we dan weer..
zyn vandaag weer aanreden om onze trip te vervolgen!

goodby lasvegas, hello death valley!
en dat was het ook een echte death valley, daar is dus byna niemand te verkennen en je kunt zover weg kijken zonder iemand te zien of te horen, best eng hoor al die stilte! waren we niet gewend na de drukte vn vegas..

dus we hebben vandaag weer veel gezien! allemaal mooie punten en uitzicht mogelijkheden!

zo wilde mama heel graag de brug van natuur kijken! dus wy daar heen gereden, over een hobbelweg, we schudde helemaal door elkaar heen!nou uiteindelijk zyn sander mama en ik helemaal in de hitte 43 graden omhoog gelopen, nou wat een 'mooie' brug..
na de brugge die wy allemaal al hebben gezien.. wat dit helemaal niks.. was gewoon een klein doorgangetje waar je onderdoor kon lopen en dat stond dan allemaal zo mooi aangeschreven, wat kunnen die amerikanen overdryven zeg!!

weer terug over die hobbelweg, krijg sander in de gate dat hy zn zonnebril kwijt is die hy 2 min geleden nog had.. dus wy meteen terug! maar omdat er maar 1 stel ook naar die brug was kijken, hoefde we het alleen maar aan hun te vrage.. dus ik even snel gevraagd.. kreeg ik zown snauwerige nee terug! dus sander en papa terug naar die brug, kwamen de een stel duitsers tegen die zeiden dat het stel dat net vertrokken is hem mee had genomen! dus wy er achteraan:D.. elke auto die we tegen kwamen hebben we gecheckt op die personen, helaas heeft dat geen zin gehad en is hy zyn 5 euro bril kwijt:P..

verder de desert door gereden en gestopt by de eerste beste plaats om te slapen.. VOL! dus door naar het andere stadje 125 kilometer verderop:).. daar hadden we ook minder geluk, tot we een hostel tegen kwamen!
dus inplaats van in een kingsize bed liggen we nu apart in stapelbedden!

dus we maken het wel mee hier hoor:P!

even lekker nog wat gegeten, en nu lekker slaapje doen!

tot snel weer.. heel veel kusjes ons

• 12 September 2010 - 09:15

Pa & Ma:

Hallo kids,
    Nou we lezen het wel, nog steeds top daar in de states. Het valt ons wel op dat jullie niets vertellen hoe groot de winst is geweest in de goktenten. Na twee dagen al weer vertrekken geeft te denken, maar ja je verveelt je ook na een paar dagen in die drukte.!!
    Zijn benieuwd waar jullie na die ervaring in Death Valley weer terecht komen. Zou trouwens leuk zijn als je de plaatsnamen waar jullie slapen vernoemen, dan kunnen we dat op de kaart nakijken.
    Liefs xxx

• 12 September 2010 - 11:00

Eric:

hmm, van kingsize naar smallsize.. Ach, als het maar slaapt toch.. En wat betreft die winst in Las Vegas?? Zal wel meevallen anders had Sander vast zijn bril niet gaan zoeken maar gewoon een nieuwe gekocht haha.

Van pa en ma wel een goed idee vwb die plaatsnamen !!!

Nog steeds heel leuk om te lezen.. Blijft lachen met jullie en we kijken uit naar de rest van jullie avonturen.

Grtjs ons x

• 12 September 2010 - 13:04

Michelle:

Hello!
    Leuk om al jullie verhalen te lezen:D
    Wat een verandering van
    Vegas naar Death Valley! Geniet ervan, ben benieuwd naar jullie volgende story's:D xx liefs

• 12 September 2010 - 18:39

Eric:

hey hallo,

even gekeken naar lone pine op google maps.. is echt wel een klein plaatsje niet ??
    wel heel leuk om via google streetview te bekijken haha. (voor de andere lezers.. blijven inzoomen via google maps)

gaan jullie ook nog naar NY ?? daar zit orange county choppers...

grtjs Eric

• 13 September 2010 - 17:27

Sunglace Harry:

the sunglaces fits perfectly, thanks fooks!
    see you next time,