geweldig! - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu geweldig! - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

geweldig!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

08 September 2010 | Verenigde Staten, Page

hallo luitjes,

wat we vandaag allemaal hebben gezien was ongeloofelijk!!

ik zal by het begin beginnen.. we zyn eerst even wat gaan eten, omdat het zown slecht weer was hebben we lekker op ons gemak gedaan.. hebben in een oud western dorpje zitten eten, pakcake enzo, maar veel te veel!!

toen naar de open libery gegaan.. want daar hebben we onze tickets weer uitgeprint, dus we kunnen nu weer naar huis:)..

toen de weg op, weer langs de grand canyon omdat we dat nog graag wilde zien overdag inplaats van bij zonsondergang, maar helaas door het slechte weer was het nog niet alles wat het zijn moest!

toen zyn we doorgereden naar de painted desert, dat is zoooo ontzettend mooi!, je ziet allemaal verschillende kleuren in de bergen liggen en het is hier zo inmens groot.. dat kun je niet voorstellen..

toen door naar lake powell waar we zouden overnachten, toen we daar aankmamen vielen onze monden weer open, zo mooi! zoo mooi!
een meer tusse al die bergen en gesteentes, egt mega!!

toen op weg naar een slaap plaats, bijna alles was al volgeboek en slapen nu in best western, heel mooi, met gratis ontbijt en koffie..
dus ik denk dat we de rest van de dagen ook wel in zown motel zullen verblijven, maar we weten nooit wat de volgende dag ons gaat brenge..
we hebben net nog heerlijk even gezwommen in het zwembad hier, en lekker gebubbelt in het bubbelbad!

nu weer lekker onze luiken dicht want van al die indrukken worden je oogjes best moe:P..

heeeel veel liefs en groetjes..
en super leuk al die reacties, geeft ons weer meer motivatie om te blijven schrijven!

tot snel weer! liefss kusjes

• 08 September 2010 - 05:45

Conny:

En mijn luikjes zijn net open..
    ;-)
    Mooi dat jullie zo genieten en zoveel moois te zien krijgen...
    Hier gaat alles gewoon zijn saaie gangetje..de enige kleuren die wij hier zien zijn die van de regenboog na de zoveelste bui regen!

Enjoy and keep in touch!

dikke kus en mega knuffel...

ik en martje..

• 08 September 2010 - 07:03

Eric:

hey homy's,

Ben benieuwd naar de foto's..
    Een hele mooie belevenis als we al die verhalen zo lezen, geniet ervan en droom ze ;)

Grtjs eric x

• 08 September 2010 - 10:53

Lian:

Inderdaad blijf schrijven!!!!! Iedere morgen als eerste ff naar jullie site, om jullie nieuwe belevenissen weer te lezen.
    Nog geen week weg en al zoveel indrukken opgedaan, super leuk om te volgen.

veel plezier de buusjes

• 08 September 2010 - 14:25

Michelle:

Klinkt echt geweldig allemaal:D leuk om iedere dag te lezen wat jullie weer hebben meegemaakt! dus wel blijven schrijven he:D liefs xxx

• 08 September 2010 - 15:46

Pa & Ma:

Hallo kids,
    Fijn te lezen dat jullie het goed naar je zin hebben en dat er geen gekke dingen zijn gebeurd.In het begin ging het nog een beetje maar nu beginnen we toch echt jaloers te worden. Leuke foto,s trouwens, het lijkt Amerika wel!!!!!!!. Benieuwd waar jullie morgen zijn want we houden op de kaart een beetje de route bij.
    Liefs xxx

• 08 September 2010 - 20:31

Ingrid:

Hey wereldreizigers,

Hoorde vandaag dat er een flinke wervelwind in The States is......maar het blijken de Bressertjes te zijn die van hot naar her crossen hihi.
    Voordat ik jullie verhaal heb gelezen waar jullie op dit moment verblijven,zijn jullie al weer "on the road"naar het volgende plekje.
    Als ik de juiste informatie heb gekregen waar jullie nu zijn,is dit in de buurt van de Antelope Canyon...dit moet je gezien hebben en is dus een ECHTE AANRADER.
    Iets oostelijker Petrified Forest en Canyon de Chelly zijn ook de moeite waard.
    Maar goed er is ook zoveel te zien en dat allemaal in 22 dagen!!!

Geniet ervan en veel plezier allemaal.
    Lieve groetjes,
    Ingrid