on the road! - Reisverslag uit Apple Valley, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu on the road! - Reisverslag uit Apple Valley, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

on the road!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

05 September 2010 | Verenigde Staten, Apple Valley

heeeeeeeeeeeeeeelllloooooooooooooo folks,

vanochtend zijn we optijd opgestaan want we moesten vandaag uitchecken omdat we vandaag echt aan onze rond reis gaan beginnen!

eerst even lekker ontbeten bij de subway, en toen nog richting beverly hills gereden omdat we dat nog niet gedaan hadden.. wat een huize wat een huize! gewoon niet normaal..

toen door gereden naar palm springs..
we waren 1,5 uur onderweg toen papa even langs de kant wilde stoppen om een sigaretje te roken, maar omdat in die bergen nergens stopplaatsen waren gingen we op een soort van s.o.s plaats staan.. we stapte allemaal uit in die hitte zegt sander ineens he kijk een helicopter, die bleef dus heel de tijd om ons heen circele dus wy dachten dat zal toch niet voor ons zijn eh! en ja hoor hy vloog steeds lager en lager tot hy op een gegeven moment iets door zyn speaker zy.. we wisten niet wat die zij en toen hoorde we opeens 'hello can you hear me?' dus toen hadden we zoiets van laten we maar weer instappen en gaan.. dus we zyn dus gwn weg gestuurd door een heli.. dat gebeurt niemand! behalve de bressers weer! haha..
palm springs was heel erg leuk! maar mega warm.. zo rond de 40 graden heen het heel de tijd! pfffff egt warm! toen zijn we naar joshua tree park gegaan, heel erg mooi maar na 3 stenen en 5 bomen heb je heel het park wel gezien.. maar voor we daar uit waren duurde ook wel een klein uurtje! op naar phoenix ( dachten we ) we kwamen op een weg te zitten van 107 kilometer lang.. zonder zy straat of iets.. dus egt only the lonley in de desert.. tot sander en ik op de kaart gingen kijken waar we zaten.. bleek dus dat we weer op de terug weg zaten naar L.A! en dus steeds verder van phoenix af, haha dus waarschijnlijk slaan we dat over en rijden we meteen door naar flagstaff.. na even zoeken hebben we een moteletje gevonden, egt amerikaans, super!!
dus daar gaan we onze nacht nu door brengen en probeer jullie morgen weer op de hoogte te houden wat we die dag weer hebben meegemaakt!

hoop dat jullie het leuk vinden wat wy hier zo allemaal meemaken!

heel veel liefs

de bressertjes on the road!

• 06 September 2010 - 05:48

Conny:

Geen navigatie dus in die dure buick?????
    :-)
    Och ja, zo zie je wel heel veel van het land toch?
    Blijven lachen..dit maak je nooit meer mee...

Veel plezier vandaag!
    (wij gaan wel gewoon werken.... :-( )

kus van ons...moi

• 06 September 2010 - 05:56

Tippie:

Hey Cheryl dit valt me wat van je tegen, vorige week nog zeggen dat je zo'n geweldige kaartleester was haha:)

Groetjes Tippeke

• 06 September 2010 - 07:34

Eric Valentijn:

good day to all..

Het blijft lachen hier haha..
    Wel leuk om te lezen allemaal hoor maar hoop dat het snel allemaal wat soepeler gaat..

Enjoy.. Grtz Eric

• 06 September 2010 - 09:56

Margo:

oh oh dat zijn dingetjes die ook alleen jullie maar overkomen he met een heli worden weggestuurd lachen zeg maar ook wel een beetje eng toch.
    Hopelijk gaat nu alles in een stuk goed alhoewel het voor ons wel leuk leesvoer is natuurlijk veel verder plezier en succes x margo

• 06 September 2010 - 14:25

Pa & Ma:

Toch knap gedaan, als jullie nou allemaal op en neer blijven rijden kom je natuurlijk niet zo ver,maar dan weet je binnen een paar dagen wel waar je zit. Zou maar stoppen met roken anders heb je eerstdaags een 747 boven je hangen want bij jullie weet je het nooit. Zijn benieuwd wat jullie nog meer uitspoken daar. Groetjes en we wachten vol spanning het volgende verhaal af.
    Liefs xxx

• 06 September 2010 - 14:35

Milou:

haaay familie haha,
    hoorde net van jorn da jullie alles bijhielden dacht meteen f kijken:P
    suuper leuk! en veeel plezier ik lees et wel. xxx