back in town! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu back in town! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

back in town!

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

21 September 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

haay ladies and gentlemen!

mama en sander zijn vanochtend vroeg opgestaan om langs de kust te gaan hardlopen!
papa en ik hebben heerlijk uitgeslapen!

toen hebben we de auto gepakt en meteen door gereden naar los angeles, wat helaas ook onze laatste bestemming zal zijn:(!

toen we daar aan kwamen meteen iets gezocht om 3 dagen te kunnen verblijven, we zitten nu weer in het hilton, meteen aan het airport! we zien de vliegtuigen opstijgen en landden en dat hoor je ook wel:P hahaha..

ons even snel opgefrist en opzoek gegaan naar de oude woonplaats van micheal jakson! volgens mij hebben we het gezien, maar niets is zeker omdat er allemaal hekken en heggen omheen staan gebouwd!
wel weer heel veel mooie en grote huizen gezien!

toen zijn we naar venicebeach gereden om daar nog een keertje over heen te lopen, maar het was zo mistig aan de kust, dat het gewoon koud was!

toen richting santa monica gereden en daar heerlijk gegeten!
was erg gezellig...

daarna weer terug gekeerd naar ons holletje, en nog even gekaart in de lobby.. nog even snel de was gedaan, en daarna naar boven gegaan.. om weer een leuk verhaaltje te schrijven en even te kunnen kletsen met opa en oma!

nu gaan we weer slapen want we moeten onze laatste dagen nu goed benutten!

groetjes uit amerika!:D

• 21 September 2010 - 08:31

Pa & Ma:

Hoi,hoi,
    Na geklets te hebben vanmorgen en voor jullie s,avonds is ons nieuws op.
    Ja jongens het zit er bijna op, maar dan heb je ook wat gehad om nooit meer te vergeten.Shop nog maar lekker de laatste dagen en hou je haaks. Over de afhaal procedure spreken we elkaar nog wel.
    groetjes en liefs xxx

• 21 September 2010 - 11:13

Eric:

hoi hoi,

Alweer bijna naar huis? Wat gaat de tijd toch snel als je vakantie hebt haha.
    Geniet er nog van die laatste paar dagen...

Grtjs ons xxx

• 21 September 2010 - 20:05

Brigitte:

hey guys,

Net op mijn gemakkie alles rustig doorgelezen wat een vakantie heerlijk veel meegemaakt gezien enz. geniet nog van jullie laatste daagjes en kom veilig thuis en ik ga morgen heerlijk genieten van eindelijk een prachtige zonnige dag (vandaag ook een beetje)gelukkig
    gr van ons allen x