still here.. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu still here.. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

still here..

Door: amas

Blijf op de hoogte en volg Margareth

16 September 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

hello folks,

Ja Ja, we zyn nog steeds in san fransisco.. dat komt omdat we even een tegenslag hebben gehad:P..

na vanochtend lekker ontbeten te hebben, was papa zyn horloge kwijt alles afgezocht.. maar hy was nergens te vinden.. tot we hem in mijn koffer tegen kwamen?! beetje raar! haha

toen met de hop on hop off bus naar pier 33 gegaan om daar op de boot naar alcatras te stappe.. wat bleek nou hadden we van te voren kaarten moeten kopen, dus alles was voor die dag al uit verkocht! dus hebben we kaartjes gekocht voor morgen half 12! dus moesten we dus nog een dag langer blijven maar dan vinden we niet erg!

toen naar de cable cars gegaan.. want dat moet je gedaan hebben als je in SF bent! dat was gaaaaf..:D
kun je zo leuk aan gaan hangen en opstappen en afstappen wanneer je maar wilt! echt heel erg leuk..

maar het was vandaag weer erg koud, in de zon ging het wel maar in de shaduw niet!

hebben we smiddags heerlijk weer verse vis gegeten, dus ons eten begint steeds beter te worden!

toen zijn we weer op de bus gegaan om in de buurt van waar onze auto stond geparkeerd een hotel te vinden, maar nee weer geen geluk! omdat er een grote conventie in de stad aan de gang is, is het poepie druk!
we hebben er gelukkig een kunnen vinden in de buurt van de golden gate voor opa ( we zitten op de hoek van "van ness" , lombard ) daar op de hoek het confort inn hotel!

toen zijn we over de crocodille street gereden, is echt heel leuk, gaat stijl naar beneden in een kronkel weg, en 2 straten verderop nog een stijle straat gehad maar die ging recht naar beneden.. 31.5% stijl! echt niet normaal:d, als je dan daar op afreed zag de onderkant niet liggen! dus was afwachten wanneer je naar beneden begon te rijden! was gewoon een atractie.. echt gaaf!

toen zijn we naar de golden gate bridge gegaan om nog een keer goed fotos te kunnen maken! zijn de brug op gelopen wat hoog is dat zeg! pffff..
wel een beetje eng:P!

daarna maar op zoek gegaan naar een restaurantje en na een tijdje zoeken hebben we in de italiaanse buurt gegeten in een echt italiaans restaurant, heel erg leuk.. hebben we eindelijk weer carpacio kunnen eten:D:D!

en nu lekker in het hotel.. dus morgen nar alcatras:D.. haha eindelijk!
we zijn nu ook heel erg moe want we hebben vandaag weer veel gezien en gedaan!

• 16 September 2010 - 10:13

Ellen Donders:

Ha familie,
    leuk hé SF, zijn jullie ook al in het centrum geweest? In die supergrote nordstrom, en op da plein met al die supergrote merkwinkels, dat is zeker ook leuk!!!
    Veel plezier nog.... groetjes van ons allemaal

• 16 September 2010 - 14:55

Pa & Ma:

hoi,hoi,
    Hotel gevonden waar jullie slapen. Tegenover een leuk cafe ;lombard cafe;.Wil niet vervelend zijn , maar volgende week phoe,phoe.Nog fijne dagen en we blijven jullie volgen.