scubadiving !!!! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu scubadiving !!!! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

scubadiving !!!!

Blijf op de hoogte en volg Margareth

09 Juni 2015 | Indonesië, Lovina

Vandaag een onvergetelijke en een beetje spannende dag gehad, tenminste voor Michelle en Margareth spannend, we zijn nl gaan duiken !!! Echt duiken.... met duikflessen,flippers, in open zee, en alles.... hahaha.
Gisteren hier de duikinstructeurs geweest, in het zwembad geoefend, met zuurstof en al... alles uitgelegd en klaar gestoomd voor vandaag !! De vriendelijke instructeurs kwamen ons vandaag om half negen halen om anderhalf uur noordwaarts te rijden naar het Menjangan eiland, daar aangekomen op bootje gezet en toen nog zo'n 40 min gevaren....
Eenmaal daar kregen we ons duikpakken aan en apparatuur om, toen echt als ervaren duikers achterwaarts uit het bootje gekukeld ! haha
en toen duiken !! in een woord geweldig, zelfs Margareth en Michelle vonden het prachtig... wel onder begeleiding van instructeur, maar toch..... vonden het best stoer van ons zelf, dat we dit toch maar weer geflikt hadden...
Na twee keer 40 min gedoken te hebben, en een lekkere lunch genuttigd te hebben, zijn we weer met het bootje naar het vaste land gebracht, daar nog wat gedronken en toen weer richting Lovina....
Alles bij elkaar zijn we toch een hele dag weer onder de pannen geweest, en het was een onvergetelijke ervaring !!!
Nu wachten op ons avond eten en lekker een rustig avondje thuis, morgen worden we om 06.00 uur in de ochtend opgehaald om dolfijnen te gaan spotten... ook mega vet !!

liefs ons xxx

• 13 Juni 2015 - 10:42

Yvonne:

Wauww. Super vet zeg!! Dat jullie dat durven? Haha. Echt knap hoor meiden. Genieten doen jullie dat blijkt wel. Ik zou zeggen ga zo maar door. Heerlijk om zo met z'n allen op vakantie te zijn. Nog heel veel plezier Xx