Aankomst in het paradijs! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu Aankomst in het paradijs! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

Aankomst in het paradijs!

Blijf op de hoogte en volg Margareth

07 Juni 2015 | Indonesië, Lovina

Luitjes,

Vandaag begonnen met een heerlijke plons in het zwembad, deze grensde aan onze hotelkamers.
Daarna werden we opgehaald door Made1 en Made2 (Ja zo heten ze allebei ) om onze reis te vervolgen naar de villa in Lovina.

Onderweg zijn we gestopt om lekker te eten en zijn we bij een watertempel geweest. Jammer was wel dat we wat slecht weer hadden want toen we bij de tempel aankwamen begon het kei hard te regenen. dus onze trip naar de watertempel is in het water gevallen. hihi

Daarna kwamen we op de weg naar de villa kwamen we ook nog aapjes tegen. Sommige schijters hielden afstand maar Jorn en Anouk hebben de aapjes gevoerd.

Na 6 uur zijn we dan eindelijk gearriveerd in het huis.
WAUWIE, wat prachtig!
Prachtige kamer en een mooi zwembad vanuit het zwembad kijk je op het strand.

Net hebben we heerlijk gegeten, verse gemaakte nazi en als toetjes heerlijk fruit.

nu liggen we relaxed in de Balibalong te genieten van deze mooie locatie.

Tot Morgen!
Liefs