Home Sweet Home - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Blijf op de hoogte en volg Margareth

27 Juni 2015 | Nederland, Eindhoven

Goedemorgen iedereen, vandaag 27 juni zit ik in mijn eigen achter tuintje dit allerlaatste verslag te schrijven, het is op het moment 06.00 uur en ik heb mijn slaapuurtjes er op zitten haha en inderdaad het valt wel mee met de temperatuur ...is de overgang gelukkig niet zo groot.
Ipv van de zee en zonsopgang, kijk ik nu naar mijn droogmolen vol was en och ja mijn eigen Bali Balong, niet zo indrukkendwekkend als op Bali, maar toch ook mooi :))
Nadat we donderdag uitgecheckt waren in het hotel, zijn de dames richting het centrum gelopen en de heren richting zwembad, - even een klein wetenswaardigheidje voor de GG's, er is een heel nieuw shoppingmall, plus allerlei andere nieuwe winkels bijgekomen, dus ik denk dat we nog een keer terug moeten :)))) -
Gelukkig hebben de dames nog op de laatste dag wat leuke hebbedingetjes kunnen scoren, en de heren toch nog voor een uurtje een surfboard kunnen huren, want dat was eigenlijk ook nog wat op hun to do lijstje stond.....dus nog even als real surf dude's op de golven bij Kuta gesurfd - gepeddeld eigenlijk - want het was toch wel zwaarder dan ze dachten, toen met z'n alle nog lekker even gezwommen, geluierd en op het gemakje geluncht bij ons hotel.
En toen was het zover :( om 17.15 uur stond de taxi klaar om ons naar het vliegveld te brengen, gelukkig verliep bagage en pas controle allemaal goed, ( geen overgewicht ) en was het wachten voor te boarden, maar ook dat gaat snel, want je eet nog wat, winkelt nog wat, koopt niks want het is daar in vergelijking met Bali, stik duur !!
Het vliegtuig vertrok redelijk op tijd en na een korte tussenstop in Singapore konden we doorvliegen naar Nederland.
Na een goede en rustige vlucht, de parking gebeld om ons naar onze auto's te brengen.... tjee wat rustig rijden hier na 3 weken hectiek om ons heen haha....
Eenmaal thuis afscheid genomen van elkaar - snik snik, krijg weer spontaan last van het lege nest syndroom - en maar meteen begonnen met the real life here in the Netherlands, koffers uitpakken, wassen en boodschappen doen !!

Lieve lieve kinderen, namens papa en mij, super bedankt voor deze onvergetelijk vakantie, wat hebben we genoten, gelachen en gekheid gemaakt met elkaar.... dit was een vakantie met een gouden randje, THXXXXXX

En natuurlijk wil ik namens ons alle ook de trouwe lezers bedanken die onze verslagen gelezen hebben en er reactie's op geplaatst hebben, het was voor ons elke keer weer een verassing om te lezen hoe jullie reageerde....
Lieve lezers BEDANKT !!

• 27 Juni 2015 - 14:22

Yvonne:

Hahaha.... Maggy. Sterkte met het Hollandse weer, de was en strijk , en denk maar zo.. Op naar een volgende vakantie!!
    Yvonne

• 27 Juni 2015 - 19:45

Lian:

Home sweet home :))
    En SUCCES met de huishoudelijke beslommeringen, En geniet nog na van deze familytrip to Bali.

Xx