30 jaar getrouwd !! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu 30 jaar getrouwd !! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Margareth Bressers - WaarBenJij.nu

30 jaar getrouwd !!

Blijf op de hoogte en volg Margareth

14 Juni 2015 | Indonesië, Lovina

hallo lieve allemaal, gisteren een dagje overgeslagen met schrijven, waren laat thuis en had eerlijk gezegd geen zin meer.... vandaar korte omschrijving van gisteren....
Om 11.00 uur opgehaald door Rene onze driver.... deze heeft ons naar wéér prachtige locatie's gebracht. Tempel, watervallen en hotspring.... in de avond met Sandra (woont hier, en kennen wij van een gezamenlijke vriendin Ingrid ) uit eten geweest in Spice Beach club, daarna opstap geweest in Kantine21, de place to be in Lovina, was super gezellig.. vandaar ook dat ik geen zin meer had in verhaaltje, hahaha

Vandaag 14 juni :
Tijdens ontbijt toegezongen door onze kinderen, want we zijn vandaag 30 JAAR GETROUWD !!!
Hebben vandaag een relax dag ingelast, omdat we het gisteren té laat hadden gemaakt en morgen weer een druk programma hebben en vroeg op moeten....
Om ong 11.00 uur werden we verrast met een overheerlijke taart die onze kinderen geregeld hadden via Suzan de eigenaresse van dit heerlijke huis waar we twee weken in vertoeven.
In de avond zijn we wéér naar Spice Beach club gegaan om er te eten en onze huwelijks dag te vieren...
Nu naar bed, ( het is nu bijna 00.15 uur ) want morgen komt René ons om 06.00 uur ons halen omdat we twee dagen naar de Gili eilanden gaan.
Ennnn dan hebben we weer wat te vieren, want dan is mijn menneke jarig !

truste xxx

• 14 Juni 2015 - 19:29

Ingrid:

Als eerste.... van harte gefeliciteerd met jullie 30 jarig huwelijk.
    Wat zijn jullie verwend, geweldig !!!!
    Op facebook zag ik al wat foto's voorbijkomen, gezellig met San en fun time at spicy beach club.
    Super jullie zo te zien genieten.
    Heel veel plezier op de eilanden (jaloers.....ben ik nog niet gewwest)
    kijk uit naar het volgende verslag......